Annien Shaw is ‘n Kaapstadgebaseerde solis, kamermusikus, barokviolis en onderwyser. Sy was ‘n student van Suzanne Martens, Jan Repko, Farida Bacharova en Louis van der Watt. Sy het ‘n PhD-graad in Voordrag aan die Universiteit van Kaapstad behaal, asook die PGDip en FRSM in solo-voordrag van die Royal Northern College of Music in Manchester, en ‘n Meestersgraad in Kamermusiek aan die Universiteit van Stellenbosch.
Tydens haar betrokkenheid by die Jeunesses Musicales World Orchestra, die KZN en Kaapstadse Filharmonie het sy waardevolle ondervinding van die orkespraktyk opgedoen. As kamermusikus het sy die Universiteit van Stellenbosch se pryswenner Nagraadse Strykkwartet op twee buitlandse konsertreise gelei. Sy is ook lid van die Juliet Strykkwartet, as aktiewe bevorderaar van nuwe plaaslike komposisies, en het eerste uitvoerings van musiek van Feder, Harley en ander, behartig.
Sy is nou betrokke in die Kaapstadse Barokmusiekveld saam met die Kaapstadse Consort en solis met die Camerata Tinta Barocca. Haar belangstelling in die barokviool is aangevuur deur Darragh Morgan en sy betrokkenheid by die Durbanse Baroque 2000-groep. Tydens haar studies in Manchester het sy barokvioollesse van Pauline Nobes ontvang, en meesterklasse van Antoinette Lohmann. Annien is ‘n gereelde student van die Tafelmusik Baroque SomeriInstituut, waar sy onder die leiding van Julia Wedman studeer.
Annien is ‘n stigterslid van die Flat Mountain Projek, en het ‘, lewendige belangstelling in kunstenavorsing. Sy het in 2012 ‘n FRSM-Diploma van die ABRSM ontvang vir haar illustrasie van die neo-klassisisme in die musik van Strawinski en Prokofjef. Haar PhD-navorsing oor vingertegniek in die werk van Louis Spohr kan gesien word as riglyne vir die uitvoeringspraktyk, en word aangevul met vier voordragte, insluitende drie concertos. Annien het by beide die Rhodes en Kaapstad repertoriumstudies, onderwysmetodiek, kamermusiek, orkesstudies, viool en altviool gedoseer, en is tans deeltydse dosent aan die Universiteit van Stellenbosch.